1 Eylül 2010 Çarşamba

Burmeh ile randevu

Ne zaman benim üç yaşındaki burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin oğlu egzersiz sonrası tekrarlayan öksürük nöbetleri ve nefes darlığı olan başladılar, eşim ve ben olası tanı biliyordu. O ve ben de hekim, ve karım astım vardır. Biz oğlumuz, gerçekten, astım vardı doğruladı bizim aile doktoru ile bir randevu yaptı. önlemek ve belirtilerin yönetmek ilaçları reçeteleme sonra, doktor-biz tıp uzmanları, sadece 10 ya da 15 dakika nasıl ilaç yönetmek için açıklamak için alınan ve tütün dumanı, küf, polen gibi tetikleyiciler kaçınmak ve tüylü hayvan olmamış olacaktı. Ayrıca derslerde bir astım krizi erken uyarı işaretleri, hangi eylemlerin onu tedavi etmek için almak tanıma konusunda tıkmak zorundaydı o olurdu ve ne zaman ofis arama gitmek veya acil servise düz.

Oğlumuz doktoru her şeyleri ile ilgili ayrıntılı ve onu kalabalık bekleme salonunda verilen gitmek yoktu, ben o minnettar şüpheleniyoruz. Ama çocukları astım tanısı olan 7.000.000 diğer ebeveyn hakkında? Ya da o kim diyabet ve benim tıp eğitiminin faydası yok kalp hastalığı gibi kronik hastalıklar ile yaşamak? Hatta yılda birkaç kez iyi tutma usta tutmak için yeterli değildir doktorunuza görerek kontrol altında hastalığı. burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin, O büyük bir nedeni neden bu kadar diyabet ve hastanede kalp yetmezliği rüzgar yukarıya ile tekrar çok tekrar komplikasyonlar durumları ile ilgili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder