30 Ağustos 2010 Pazartesi

Burmeh form aracı

Bir yabancı dili gibi burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin tıp öğretimi
Tıp, gümrük ve hastaların öğrenmek gerekir adetler ile kendi kültürüne sahiptir. Ne zaman sağlıklı karadan hasta ülkesine gidin, sizin göç konum gibi. Doktorunuz tercüman olmak için var; o kişi sizin hastalık çevirmek için ve ne ilaç yapmak ve ne anlama yapamam anladığınızdan emin olun gerekir. Bazen sizin ve bunalmış hissedebilirsiniz bile ilk tanı olsun sonra ne doktorunuza dediğini duyamıyorum. Varlık örneğin "şeker hastalığı" var dedi, durum vardı teyzen anıları ile, bunun için ne doktorunuza kendi prognoz açısından dediğini duymak imkansız hale sen sel olabilir. Bu doktorun işi ne zaman bilgi işleme konum ve zaman olmadığını bilmek. Bazen, "sizi anlıyorum emin misiniz? Bana geri ne ben izah tekrarlamak burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin istiyor musunuz benim hasta sorabilir miyim?" Aynı şekilde, hastanın rahat yeterli onların doktorlarla midsentence onları durdurmaya ve onlara ne oluyor kavrama değilsin bildirin hissetmeniz gerekir By. Bu noktada, doktorlar pivot mümkün, yavaşlatan ve daha basit ve doğrudan hastaya konuşma olmalıdır. Doktorunuz bunun zaman yeni bir tane elde etmek için yapamıyorsan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder