28 Temmuz 2010 Çarşamba

Hastalıklar

kalp bozuklukları ve hastalıkları daha yaygın hale gelmektedir bir dünyada, kalp sorunları önlenmesi için haftalık diyet ekleyebileceğiniz çoğumuz bir şey bakmak olanak tanır.

Omega 3 yağ asitleri, yağ kalp sağlığını destekler balık bulundu. balık yağı bir günlük doz burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin önlemek veya yavaş hatta sertleşme ve kalp hastalıklarında damarların daralması bazı çalışmalarda ters yardımcı olmuştur.

İç Hastalıkları, Münih Üniversitesi raporun bir araştırma Annals bugünkü sayısında bir balık yağı kapsülü günde alçakgönüllülükle `` olabilir''kalbe kan akışını geliştirmek ve ateroskleroz veya sertleştirme olan hastalarda geleneksel tedavi destek arterler. 223 erkek ve kadın bir çalışmada edenler iki yıl boyunca günde balık yağı bir doz aldı kalp krizi ve inme gibi daha az ateroskleroz komplikasyonlar görüldü.

Balık yağı, bulunan somon balığı gibi, kalp hastalığı düşük insidansı dünyanın bu alanda bağlanmıştır düşük doymuş yağlı Akdeniz diyetinin önemli bir bileşenidir.

Nasıl balık yağı çalışır? Araştırmacılar demeye hazır değil, doktorlar bir ekip kullanılan x-ray hasta içine başında Ve de kalp damar meslektaşların bir çalışmanın sonunda. Onlar iki yıl, ortalama balık yağı hastaların arterler, yoluyla, daha az plak ile akış kan akışını daha fazla oda sunulan sonra bulundu.

Iyileştirmeler dramatik Ancak doktor ekibi faydaları Çalışmada elde sonucuna değildi yeterince geleneksel kalp hastalığı tedavisinin bir parçası olarak balık yağı içeren garanti için önemli. En azından, balık haftada iki defa gerekli miktarı yerine getirmek istiyorsunuz günlük kapsül veya yemek almak.

Balık yağı da kalp ritim problemleri yardımcı olmak ve bulunmuştur ince kan için de yardımcı olabilir. Araştırma ve devam ediyor her zaman yardımcı kalp olması için Balık yağları bulur. Kesinlikle değer müptela diyete haftada birkaç kez balık, değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder